Veelgestelde vragen

Waarom zou ik kiezen voor een multifunctional?

Als u ook wilt scannen en/of kopiëren kiest u voor een multifunctional.

Hoe kies ik de printer of MFP die bij mij past?

U bepaalt of u ook in kleur wilt printen en hoeveel u gemiddeld per maand print.

Wat als ik meer printers nodig heb?

U kunt één type printer of multifunctional tegelijk selecteren en bestellen. Wilt u nog een tweede model bestellen, dan doorloopt u de vier stappen nogmaals. Maakt u veel meer afdrukken per maand of wilt u ook A3-formaat afdrukken maken? Neem in dat geval contact op met onze afdeling Sales Support via: sales.support@printabonnement.nl.

Hoe bereken ik mijn maandelijkse kosten?

Als u binnen de afgesproken bundel print staan de maandelijkse kosten direct vermeld.

Wat gebeurt er als ik toch meer afdrukken maak?

De meerafdrukken zullen wij op basis van uw werkelijke verbruik achteraf doorbelasten. De meerprijs vindt u bij het volume. Heeft u de instellingen voor “Service op afstand” geactiveerd, dan kunnen wij het juiste bedrag factureren. Indien wij geen tellerstanden hebben ontvangen zullen wij een schatting maken. Meerafdrukken worden per kwartaal achteraf gefactureerd.

Waar kan ik terecht als mijn printer stuk is?

Neem contact op met onze serviceafdeling via: service.dispatch@printabonnement.nl. Zij helpen u graag verder.

Waar kan ik een gebruikershandleiding voor mijn machine vinden?

In de doos van de machine vindt u een product CD. Hierop staat de Nederlandstalige handleiding en tevens de driver en andere hulpprogramma's. Op onze website http://www.kyoceradocumentsolutions.nl kunt u bij de documentatie van uw machine ook de uitgebreide Engelstalige handleiding vinden.

Hoe kan ik de lege tonercartridges recyclen?

U kunt zich kosteloos aanmelden voor ons toner return programma via ons Toner return programma.

Wat is de contractduur van mijn printabonnement?

De looptijd van het contract is 24 maanden.

Hoe kan ik mijn maandelijkse factuur betalen?

U ontvangt van ons een digitale factuur met daarop uw vaste maandbedrag en eventueel de kosten voor meerafdrukken.

Wat zijn de specificaties van de printers/multifunctional?

Bij ons advies vindt u een link naar de technische specificaties.

Welke service valt er onder printabonnement?

Dit staat beschreven in de algemene leveringsvoorwaarden.

Hoe kan ik nieuwe toner bestellen?

U kunt een e-mail sturen naar service.dispatch@printabonnement.nl onder vermelding van uw contractnummer en tellerstand(en). Wij sturen dan een nieuwe toner op.

Staat uw vraag er niet bij?

Gebruik de chatfunctie of stuur een e-mail naar sales.support@printabonnement.nl.

* Alle prijzen op deze pagina zijn exclusief 21% btw tenzij anders aangegeven.